רה"ע ליאון: "ענישה קולקטיבית לא יעילה, לטפל בהסתה"

אסתי פלד No Comments on רה"ע ליאון: "ענישה קולקטיבית לא יעילה, לטפל בהסתה"

ראש עיריית ירושלים משה ליאון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "צריך להרוס בתים של מחבלים ולא משנה באיזה גיל הם. צריך לשלול להם את הזכויות, זה נזק גדול למשפחה ולכל הקרובים שלהם. מעבר לכך צריך לטפל בנושא של ההסתה" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע מספר פיגועים רצחניים שאירעו לאחרונה בירושלים, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם ראש העיר משה ליאון, שהסביר כיצד לדעתו יש להילחם בטרור בעיר.

"יש מעל 300 אלף תושבים במזרח ירושלים, שסוגרים שכונה, צריך לחשוב מה הם עושים כאשר יש סגר. יצא מהשכונה בן עוולה, צריך לראות מה לעשות שלא יהיו עוד עשרה כמוהו" אמר ליאון.

"אומרים כל הזמן מפגע בודד וחושבים שאין מה לעשות עם התופעה הזו" המשיך ליאון. "מחבל שהחליט שחייו אינם חשובים לו צריך לדעת שיום אחרי הפיגוע המשפחה שלו תשלם מחיר".

"צריך להרוס בתים של מחבלים ולא משנה באיזה גיל הם. צריך לשלול להם את הזכויות, זה נזק גדול למשפחה ולכל הקרובים שלהם. מעבר לכך צריך לטפל בנושא של ההסתה, יש הסתה מטורפת ברשתות החברתיות נגד עם ישראל. המדינה צריכה לחסום את המסיתים" כך ליאון. "כל מי שמפרסם דברי הסתה צריך להיחסם מיידית. צריך לטפל בנושא המפגעים הבודדים בצורה חכמה"

בעניין מיגון התחנות בעיר אמר: "העירייה לא אחראית על התחנות, זה התחום של משרד התחבורה. אנחנו קיבלנו היוים תקציב למגן תחנות, זה ממגן ותורם לתחושת הביטחון".

האזינו לריאיון:



0 תגובות